$$ \newcommand{\floor}[1]{\left\lfloor{#1}\right\rfloor} \newcommand{\ceil}[1]{\left\lceil{#1}\right\rceil} \renewcommand{\mod}{\,\mathrm{mod}\,} \renewcommand{\div}{\,\mathrm{div}\,} \newcommand{\metar}{\,\mathrm{m}} \newcommand{\cm}{\,\mathrm{cm}} \newcommand{\dm}{\,\mathrm{dm}} \newcommand{\litar}{\,\mathrm{l}} \newcommand{\km}{\,\mathrm{km}} \newcommand{\s}{\,\mathrm{s}} \newcommand{\h}{\,\mathrm{h}} \newcommand{\minut}{\,\mathrm{min}} \newcommand{\kmh}{\,\mathrm{\frac{km}{h}}} \newcommand{\ms}{\,\mathrm{\frac{m}{s}}} \newcommand{\mss}{\,\mathrm{\frac{m}{s^2}}} \newcommand{\mmin}{\,\mathrm{\frac{m}{min}}} \newcommand{\smin}{\,\mathrm{\frac{s}{min}}} $$

Prijavi problem


Obeleži sve kategorije koje odgovaraju problemu

Još detalja - opišite nam problem


Uspešno ste prijavili problem!
Status problema i sve dodatne informacije možete pratiti klikom na link.
Nažalost nismo trenutno u mogućnosti da obradimo vaš zahtev.
Molimo vas da pokušate kasnije.

Најбољи у две дисциплине

време меморија улаз излаз
1 s 64 Mb стандардни излаз стандардни улаз

Три такмичара су радила тестове из математике и програмирања. За сваки предмет добили су одређени број поена (цео број од 0 до 50). Такмичари се рангирају по укупном броју поена из оба предмета. Ако два такмичара имају исти број поена, бољи је онај који има више поена из програмирања. Ако су два такмичара остварила идентичан успех, бољи је онај који има мањи редни број (јер су редни бројеви одређени на основу успеха на квалификационом такмичењу).

Потребно је написати програм који одређује победника такмичења.

Улаз

Учитавају се подаци за три такмичара. За сваког такмичара учитава се број поена из математике, а затим број поена из програмирања, сваки у посебном реду.

Излаз

Потребно је исписати редни број победника. Бројање почиње од 1.

Пример

Улаз

38 42 43 40 40 43

Излаз

3

Први такмичар укупно има 38+42=80 поена, други 43+40=83, а трећи 40+43=83. Други и трећи такмичар имају исти укупни број поена, али трећи такмичар има више поена из програмирања тако да је он победник.

Морате бити улоговани како бисте послали задатак на евалуацију.